Перейти до контенту

Наша група “СОНЕЧКО”

На прогулянці

 Група раннього віку ЦРРД  “Дивосвіт” зустрічає Новий рік                                                                      

В ЦРРД “Дивосвіт” радісне та веселе свято – день Святого Валентина, день любові і всіх закоханих, дружби, миру, доброти, чесності,сміху. В цей день завжди дарують один одному подаруночки, вони повинні мати форму сердечка. Ми разом з дітками вирішили розмалювати та оздобити силуети сердечок з тіста, які потім подарують для найрідніших людей. Після завершення декору сердечок малята отримали позитивні емоції радості, доброти та турботи.

 

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ “ПОДОРОЖ КОЛОБКА”

 Мета:

Розвивати розуміння дітьми мови довколишніх і активізувати мовлення дітей як засіб спілкування. Підтримувати й розвивати діалогічне мовлення. Розвивати дрібну моторику рук.

Виховувати слухняність, почуття симпатії і співчуття до оточуючих, вміти в разі потреби допомогти.

Вводити в активний словник дітей слова ввічливості. Вчити за допомогою дорослого відтворювати зміст казки, знайомі малі фольклорні твори.

Продовжувати вчити дітей визначати висоту та кількість предметів («високий»-«низький»,«один»- «багато»).

Вчити виконувати імітаційну ходьбу, рухатись по залі, не наштовхуючись одне на одного.

Обладнання та матеріали:

Казкова хатинка, портрет Колобка, зображення сонечка, штучні дерева, гриби, морквинки по кількості дітей, кошик, намистини червоного кольору, шнурівка, планшет із зображенням казкових героїв, калачі

Хід заняття:

Вихователь: Казка у «Дивосвіті» гуляла,

Чудеса всім роздавала.

Хочете дарунок казки?

То й візьміть його , будь ласка!

Виходять діти старшого дошкільного віку, розгортають афішу

Діти : КОЛОБОК! За мотивами української казки!

Діти раннього віку йдуть до лісу під музичний супровід

Вихователь: Погляньте, яка гарна хатинка стоїть на горбочку. А скажіть мені, будь ласка, яка хатинка велика чи маленька? Низька чи висока?

Діти: Хатка маленька, велика, низька, висока.

Вихователь: Дітки, а давайте підійдемо ближче і подивимося хто в ній живе?

Діти підходять до хатинки (стукають у віконечко). Виходить сумна баба.

Діти: Добрий день, бабусю, що у Вас сталося?

Баба: Добрий день, дітки. Сталося в нас горе. Жили собі ми з дідом та дожилися до того, що й хліба не було. Дід попросив спекти колобка. От я і пішла в хижку назмітала в засіку борошенця, витопила в печі, замісила яйцями борошно, спекла колобка та й поклала на вікні, щоб простигав. А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна та на призьбу, а з призьби та на землю в двір, а з двору та за ворота та й побіг покотився дорогою. Лише свою фотографію залишив (показує колобка). Розглядають.

Баба: Діти, допоможете нам його знайти?

Вихователь: Дітки, допоможемо бабусі з дідусем.(Відповіді дітей) Ось погляньте,якого кольору колобок?

Діти: Колобок жовтого кольору.

Вихователь: А якої форми?

Діти: Він круглий.

Вихователь: Дітки, погляньте, жовтий колобок покотився і залишив сліди. Якого вони кольору?

Діти: Вони жовті.

Вихователь: Давайте ми з вами підемо по доріжці по слідах колобка.

Вихователь: По доріжці ми підем, колобка зараз знайдем. (йдуть, бачать зайчика)

Вихователь: Дітки, погляньте, а хто це тут у нас? (Зайчик сидить із порожнім кошиком, на землі розсипані овочі)

Діти: Зайчик.

Вихователь: Зайчик сіренький, хвостик куценький.

Діти: Добрий день,зайчику!

Зайчик: Добрий день. Назбирав я на городі багато моркви, але потім біг я швидко по доріжці, та розгубив її усю.

Вихователь: Діти, а скажіть мені, будь ласка, для чого зайчику потрібна морква?

Діти: Він її їсть.

Вихователь: А яка морква?

Діти: Довга.

Вихователь: А якого кольору?

Діти: Жовтогаряча, оранжева.

Вихователь: А давайте допоможемо зайчику, зберемо моркву .

Візьміть кожен собі по одній морквинці і покладіть в кошик.

–         Скільки кожен з вас взяв морквинок?

Діти: Одну. (складають у кошик)

-Скільки морквинок у кошику?

Діти: Багато

Зайчику, а ти не бачив ти Колобка?

Зайчик: Бачив, він покотився у ліс.

Діти: До побачення, зайчику.

Ідуть далі, зустрічають вовка

Діти: Добрий день, вовчику-братику!

Вовк: Добрий день!

Вихователь: Вовчику, ти не бачив нашого колобка, ми його шукаємо?

Вовк: Я вам не скажу, я змок всю ніч йшов дощ, і дуже змерз.

Вихователь: Як ми можемо допомогти вовчику?

Діти: Покличемо сонечко, воно його висушить.

Вихователь: давайте покличемо

Діти: Сонечко, сонечко

          Виглянь у віконечко:

          Діти гуляють,

          Тебе виглядають.

З’явилося сонечко. І вовчик задоволений, дякує діткам.

Вовк: Дякую, дітки. Я бачив, що колобок покотився до будиночка ведмедя.

Вихователь: Дякуємо вовчику, нам вже час іти далі. До побачення.

Вовк: До побачення, діти.

Ідуть далі,зустрічають ведмедика.

Вихователь: Дітки, хто це?

Діти: Ведмедик-клишоногий.

Вихователь: А чому його клишоногим називають? Як він ходить, покажіть. (Діти імітують ходьбу ведмедика)

Вихователь: Добрий день, ведмедику, а ти чому такий сумний?

Ведмідь: Я спав на пеньочку і мої лапки затерпли.

Вихователь: Дітки, а давайте ми з вами пограємося з ведмедиком.

Рухлива гра «Діти і ведмідь» (Діти повторюють слова гри за вихователем)

Вихователь: Молодці дітки, ми з вами потім ще пограємось з ведмедиком. Ну, що ведмедику, сподобалося тобі гратися з дітками?

Ведмідь: Дуже сподобалося.

Вихователь: А не бачив ти ведмедику десь тут колобка?

Ведмідь: Бачив, він ось на той горбочок покотився.

Вихователь: Дякуємо тобі ведмедику. До побачення!

Ідуть далі промовляючи: По доріжці ми підем, Колобка зараз знайдем. Бачать лисичку.

Вихователь: Дітки, хто це?

Діти: Лисичка-сестричка.

Вихователь: Добрий день, лисичко, а скажи нам, ти не бачила тут не котився колобок?

Лисичка: Бачила.

Вихователь: А куди він покотився не скажеш нам?

Лисичка: А якщо ви мені таке намисто подаруєте, тоді я вам скажу куди покотився колобок.

Вихователь: Ну що, дітки, зробимо ми для лисички таке намисто?

Діти: Так.

Вихователь: Ось погляньте, якого кольору у мене в руках намистинки?

Діти: Намистинки червоні.

Вихователь: А якої форми?

Діти: Вони круглі.

Вихователь: Молодці. Погляньте у нас на столику тут багато намистинок, давайте ми з вами будемо нанизувати намистинки на мотузку.

Дітки по черзі нанизують намистинки.

Вихователь: Погляньте, діти, яке гарне намисто у нас вийшло. Давайте ми його надінемо лисичці на шийку. (Одягають намисто)

Вихователь: Ну що, лисичко, сподобалося тобі намисто?

Лисичка: Дуже сподобалось. Ну добре, так і бути, віддам я вам вашого Колобка. (Лисичка достає колобка)

Вихователь: Ось погляньте, діти, який колобок гарний.

Дітки вітаються з колобком

Вихователь: Давайте віднесемо його до баби та діда. (підходять до хати)

Баба: (Зраділа, побачивши колобка). Колобок, я так переживала, я тебе спекла, положила на віконечко, щоб ти охолов, а ти втік.

Вихователь: А нам, дітки, що довелося зробити, щоб Колобка знайти?

Діти: Збирали моркву для зайчика, для вовчика покликали сонечко, потім погралися з ведмедиком, зустріли лисичку і подарували їй намисто.

Вихователь: Ну все дітки, час нам попрощатися з бабусею і повертатися додому в наш «Дивосвіт».

Баба: За те що ви нам допомогли, я вас пригощу калачами.

Вихователь: Дітки, давайте подякуємо бабусі з дідусем за гостинці і розкажемо їй потішку: «Я печу, печу, печу, дітям всім по калачу».

Вихователь: Дітки, а що в першу чергу треба зробити, щоб їсти солодощі?

Діти: Помити руки.

Вихователь: Давайте попрощаємося з бабусею і підемо їсти гостинці.

Діти: До побачення.

Діти повертаються до групи

Як у “Дивосвіті” Колобка шукали

У Центрі раннього розвитку дитини «Дивосвіт» відбулося методичне об’єднання вихователів груп раннього віку. Працівники дошкільних закладів міста мали можливість побачити інтегроване заняття «Подорож Колобка». Вихователь Пюро Світдана Олександрівна разом зі своїми вихованцями допомагали для бабусі знайти Колобка. Багато подій відбулося під час казкової подорожі. Діти допомагали зайчику зібрати морквинки, кликали для вовчика сонечко, грались із ведмедиком у музичну гру «Хто це спить під дубком?», робили намисто для лисички. Під час заняття присутні могли побачити роботу вихователя з мовленнєвого розвитку дітей засобами казки. Після заняття відбулася презентація лялькових театрів виготовлених педагогами нашого закладу.